Intrebari frecvente

  • Ce trebuie sa fac pentru a folosi NoteInCatalog pe un telefon Android sau pe un iPhone?

    Iti poti instala aplicatia NoteInCatalog pentru parinti din MagazinPlay sau AppStore si poti adauga elevul in aplicatie folosind numele de utilizator si parola primite prin SMS. Astfel vei avea acces permanent la catalogul electronic si vei primi mesaje in timp real atunci cand o nota, o absenta, un mesaj sau un element de conduita sunt completate la copilul tau. Poti utiliza NoteInCatalog pentru parinti pe mai multe telefoane simultan. Poti primi mesajele de la profesori si le poti raspunde acestora sau poti initia chiar tu un mesaj catre oricare din profesori.
    Elevul, daca are un telefon Android sau un iPhone, poate instala NoteInCatalog pentru elevi si poate folosi numele de utilizator si parola primite de tine prin SMS.

  • Nu am telefon Android sau iPhone. Cum voi utiliza NoteInCatalog?

    Poti utiliza NoteInCatalog de la orice calculator conectat la internet, accesand www.noteincatalog.ro, alegand judetul si institutia la care invata copilul tau si utilizand numele de utilizator si parola primite prin SMS.

  • Cum imi pot face cont pe catalogul electronic? Ce user si parola folosesc ca sa ma conectez la catalogul electronic?

    Conturile de utilizator se genereaza automat la implementarea bazei de date pentru institutia de invatamant. Daca ai fost anuntat de catre unitatea de invatamant ca s-a implementat catalogul electronic NoteInCatalog, atunci contul tau este creat deja.
    Trimite numele de familie al elevului, prin SMS, la 0756 089 600. Vei primi inapoi un mesaj cu numele de utilizator si parole pentru parinte si elev.
    ATENTIE! SMS-ul trebuie trimis de pe numarul de telefon inregistrat la secretariat.
    Pastreaza numele de utilizator si parolele primite pentru ca aceste informatii vor fi folosite de elev in aplicatia NoteInCatalog pentru elevi.

  • De ce nu primesc informari prin aplicatia pentru smartphone NoteInCatalog pentru parinti?

    Informarile se transmit catre tine imediat ce sunt inregistrate informatii noi pe server, cu conditia ca profesorii sa completeze aceste informatii noi la copilul tau.
    Daca nu se intampla acest lucru, NoteInCatalog nu are ce sa iti trimita.
    Daca insa, in aplicatia NoteInCatalog pentru parinti vezi informatii noi dar aplicatia nu te notifica atunci cand sunt inregistrate, atunci notificarile sunt oprite din telefonul tau si trebuie sa pornesti aceste notificari din telefon, tu sau un reprezentant al retelei de telefonie mobila pe care o utilizezi.

  • De ce nu primesc mesajele prin e-mail?

    Pentru a verifica adresa de e-mail pe care o ai setata la contul tau, conecteaza-te la www.noteincatalog.ro, alege judetul si institutia de invatamant si foloseste numele de utilizator si parola pentru a accesa aplicatia. Dupa ce intri in catalogul electronic, sub numele elevului vei regasi adresa de e-mail si numarul de telefon inregistrate la contul tau.
    Este corecta adresa de e-mail?
    Daca este corecta,
    atunci in fiecare zi in care profesorii completeaza note, absente, mesaje sau elemente de conduita, vei primi seara in jurul orei 20.00 prin e-mail, informare pentru elementele noi completate la copilul tau. Asigura-te ca aceste mesaje nu intra in SPAM sau Junk. Daca se intampla asa, seteaza adresa noteincatalog@mesaje.noteincatalog.ro ca adresa sigura si vor ajunge in Inbox.
    Daca nu este corecta, atunci apasa pe butonul Profil din meniul aplicatiei si completeaza-ti adresa de mail pe care doresti sa primesti informatiile.
    Mesaje prin e-mail vor ajunge la tine doar daca nu utilizezi aplicatia NoteInCatalog pentru parinti pe telefoane mobile Android sau iPhone.

  • De ce nu primesc mesajele prin SMS?

    Aceasta optiune nu este valabila pentru toate unitatile de invatamant.! Te poti informa la unitatea de invatamant daca ar trebui sa primesti SMS-uri sau nu.
    Daca unitatea de invatamant are optiunea de SMS saptamanal activata, atunci vei primi un SMS cu rezumatul saptamanii incheiate, atata timp cat profesorii completeaza informatii noi la copilul tau. Acest rezumat va contine notele primite de elev si numarul de absente inregistrate pentru saptamana respectiva. Daca nu primesti acest SMS este posibil ca receptia SMS-urilor de la NoteInCatalog sa fie blocata in telefonul tau. De-a lungul timpului, anumiti elevi mai nastrusnici au recurs la blocarea receptiei de SMS de la NoteinCatalog pe telefonul parintilor pentru ca acestia sa nu afle situatia scolara reala. Daca banuiesti ca este asa, adreseaza-te celui mai apropiat reprezentant al retelei de telefonie mobila din care faci parte pentru a debloca receptia de SMS.

  • Am observat o greseala de tipar in numele elevului.

    Sistemele informatice se intampla sa se incurce uneori din cauza diacriticelor. Nu este nici o problema, te rugam doar sa ne semnalezi acest lucru la adresa de e-mail ajutor@noteincatalog.ro si vom corecta imediat.

  • Situatia pe care o intampin nu este explicata in lista de intrebari existenta. Ce fac in continuare?

    Este posibil sa nu fi acoperit toate situatiile care pot apare in utilizarea aplicatiei.
    Ai verificat contul tau?
    Daca nu, o poti face in partea de sus a acestei pagini. Introdu numele de utilizator primit prin SMS si codul de securitate si vei afla starea contului tau si facilitatile de care beneficiaza contul tau.
    Daca nu gasesti explicatia pentru situatia in care te regasesti scrie-ne la ajutor@noteincatalog.ro. Nu uita sa ne indici numele de utilizator si sa ne faci o scurta descriere a situatiei in care te afli. Imediat ce unul din reprezentatii departamentului de suport tehnic va prelua mesajul iti va raspunde de luni pana vineri in intervalul orar 10.00-18.00.
    Iti multumim!
    Echipa NoteInCatalog

Esti utilizatorul
free counter
care viziteaza aceasta pagina.
Speram ca ai gasit rezolvarea la situatia pe care ai intampinat-o in utilizarea NoteIncatalog.
Iti multumim si iti uram o zi cat mai placuta si numai note bune!